Contact Service Centrum 

Service en Onderhoud

Vinken Caravans

Ommelseweg 65

5721 WT Asten

Bekijk in Google Maps
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Gesloten
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 10:00 - 17:00
  • Gesloten
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 13:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:30 - 12:30
  • Gesloten

Onze lunchpauze: 12:30 – 13.00

Vragen of advies nodig?

Vul het contactformulier in (meestal reageren we dezelfde dag nog)
of bel 0493 – 69 61 55

Soort werkzaamheden

Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.

Hoe klanten ons ervaren

Via klanten vertellen hebben wij al meer dan 160 beoordelingen over Vinken Caravans. Zo heeft een goed beeld over het bedrijf en weet beter waar u uw caravan of camper koopt of onder brengt.

Lees alle ervaringen

Advies sateliet tv uitstekend

Als leek op het gebied van sateliet Tv ben ik door Vinken Caravans meer dan uitstekend geholpen. Een goed en degelijk pakket aan sateliet apparatuur gekoppeld asn zo mogelijk nog betere vakkennis. Helemaal TOP en zeer aanbevolen!!

goede service,veel kennis,enorm vriendelijk

we hebben een occasion caravan gekocht. Jeroen neemt alle tijd voor je, zoekt op waar nodig. Niet pushen om te kopen, je krijgt de ruimte. kortom super vriendelijk en georganiseerd bedrijf.

Top service

Ze nemen de tijd om je vragen goed te beantwoorden.

Klantvriendelijk behulpzaam komen afspraken na.

In juli een nieuwe caravan gekocht. Dhr. Jeroen Wijnen heeft ons bij deze aankoop fantastisch geholpen. Zijn met de caravan 2 weken naar Zeeland gegaan. Op 8 augustus van plan om weer weg te gaan. Campingplaats reeds eerder geboekt. Op 7 augustus echter geen beweging in de mover te krijgen. Gebeld met Vinken met dit probleem. Mocht meteen komen en het bleek dat de afstansbediening stuk was. Gelukkig een nieuwe afstandsbediening gekregen. Wij zijn zeer tevreden over Vinken.

Helaas slechte service

Enkele weken geleden stonden we op het punt een korte vakantie te gaan houden in Nederland met de caravan. Die was dit voorjaar voorzien van een nieuw dak en een mover bij Vinken, dus we dachten dat de caravan er helemaal klaar voor was. Het weekend voor vertrek bleek echter bij de controle dat de kachel niet goed brandde. De vlam ging telkens uit. Een klein mankement, volgens mij, dat gemakkelijk te verhelpen zou moeten zijn. Dus ik bel op naar het servicecentrum met de vraag of we de volgende dag, op weg naar de camping, even langs konden komen om het mankement te verhelpen. De voorspellingen voor het weer waren slecht, dus een beetje warmte zou welkom zijn. Er werd gezegd dat ik echt niet langs kon komen; de week erop was er pas ruimte. En daar sta je dan. Je dealer laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan. Gelukkig zijn niet alle dealers zo. Want Linberg in Hulten (op weg naar de camping gelegen) bleek wel bereid om te helpen. “Bij een klein mankement helpen we altijd”, zo werd er gezegd. En inderdaad, met even doorblazen was het probleem opgelost. We hoefden zelfs niets te betalen. “Is service” was de mededeling. We hebben overigens wel iets in de fooienpot gedaan. Service is ons zeker wel wat waard. Die service hebben we dus totaal gemist bij Vinken. De planning van het maken van het dak was al een mijl op zeven. Maar het letterlijk in de kou laten staan geeft de doorslag. Collega Linberg heeft laten zien dat het ook anders kan. Op een mail hierover met de mededeling dat we onszelf niet meer als klant beschouwen hebben we geen reactie meer gehad.

Vragen of advies nodig?

Neem contact met ons op of bel 0493 – 69 61 55

Naar contact