Werkplaatsreceptionist

(32-38 uur per week)

Vinken Caravans in Asten is een toonaangevend groeiend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, onderhoud, reparatie van caravans en verkoop van kampeerartikelen en accessoires voor caravans en campers. We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen en zijn gepassioneerd over het leveren van hoogwaardige service aan onze klanten door onze one-stop-shopping.

Ter uitbreiding van ons team in de werkplaats zoeken wij een Werkplaatsreceptionist (32-38 uur per week).

Als werkplaatsreceptionist ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die hun caravan of camper komen afleveren of ophalen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bestellen van onderdelen en accessoires voor caravans en campers, het aanmelden van retourgoederen bij leveranciers en zorg je voor de prijsopgave en berschikbaarheid/ levertijd van de onderdelen. Andere werkzaamheden die je gaat verrichten zijn o.a. het afhandelen van claims, garantieafhandelingen naar fabrikanten en werkvoorbereiding voor onze monteurs.

Wat mag je gaan doen?

  • Je ontvangt onze klanten aan de balie en geeft de juiste uitleg en instructies voor het afleveren c.q. ophalen van de caravan of camper
  • In het service centrum ben je verantwoordelijk voor telefoonaanname en doorverbinden, registreren van gesprekken, noteren en doorgeven van informatie
  • Je bestelt en registreert onderdelen en stemt dit na ontvangst af met de magazijnmedewerker
  • Je stelt facturen op en controleert de betalingen
  • In teamverband handel je claims af en zorg je voor de werkvoorbereiding voor onze monteurs.
  • (Mede) verzorgen van de planning van onze werkplaats en inzet van de monteurs
  • Klantgerichte service bieden en klantvragen beantwoorden
  • Zorgen voor een nette en georganiseerde werkplek

Wie zoeken we?

  • Je bent klantvriendelijk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Je bent flexibel en in staat het overzicht te bewaken
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn je bekend
  • Je bent of kunt je snel vaardig maken in automatiseringssystemen (Unishop) en je werkt accuraat
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken

Wat mag je van ons als werkgever verwachten?

  • Een veelzijdige functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training
  • Een prettige werkomgeving met een gemotiveerd team
  • Goede werk-privé balans
  • Een prima pakket aan arbeidsvoorwaarden bestaande uit een goed salaris met mogelijkheden voor persoonlijke groei en 24 verlofdagen o.b.v. een fulltime dienstverband. Een en ander uiteraard conform de cao voor het Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf.

Word jij onze nieuwe collega?

Je mag je CV sturen naar rosalievanhr@autobedrijfrutten.nl onder begeleiding van een (korte) motivatie. Je bent van harte welkom en we gaan graag in gesprek met je. De koffie staat klaar. Graag tot binnenkort!

Vragen of advies nodig?

Neem contact met ons op of bel 0493 – 69 61 55

Naar contact